Retur

Ved retur er det kundens ansvar at pakke varen forsvarligt ind. Hvis varen modtages retur i defekt stand gives der ikke penge retur.

Kunden betaler for returfragt, og returpakker skal sendes til nedenstående adresse og ikke til pakkeshop. Husk at inkludere ordrenummer i din pakke.

Har du fortrudt et køb? I så fald kan du sende din ordre retur inkl. ordrenummer til os. Husk at pakke det forsvarligt ind, så den er intakt når den når frem til os. Vi modtager ikke ødelagte returprodukter.

Når du sende retur, skal du sende med omdeling til vores showroom: 

Soulful ApS
Sædding Ringvej 2
6710 Esbjerg V
Danmark

Vær opmærksom på at DAO ikke leverer til erhvervsadresser. Det er dit ansvar at pakken bliver leveret korrekt, og vi afhenter ikke pakker ved pakkeshops.

OBS! Når vi modtager pakken retur kan der gå op til 7 dage før den bliver behandlet. Er du i tvivl, så er du velkommen til at skrive en mail på support@soulful.dk.

Betaling
Soulful modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Herudover med Mobilepay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes (hvis du beder om at pakken skal sendes mere end 7 dage efter bestilling, trækkes pengene efter 7 dage, det samme gælder ved nogle forudbestillinger).

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms. Der vil ikke blive pålagt yderligere gebyrer.

Soulful bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Normalt kan jeg få din pakke afsted indenfor 2-5 arbejdsdage, men der kan i perioder forekomme længere leveringstid på op til 7 dage.

Har du bestilt en pakke hvor der desværre har været en fejl i lagerstyringen, og et af dine produkter ikke er på lager giver dig besked på mail.

Vi sender altid indenrigs GLS, hvor du kan vælge hjemmelevering eller levering til en pakkeshop. Har du spørgsmål eller ønsker til levering, så kontakt os på support@soulful.dk.

En pakkeshop kan i travle perioder være fyldt, hvilket kan betyde, at din pakke bliver leveret til anden pakkeshop. Her fralægger vi os ansvaret, og håber på din forståelse.

Reklamation
Ved ødelagte produkter, eller produkter som har fejl eller mangler skal du kontakte os på kontakt@soulful.dk - så finder vi ud af det i fællesskab.

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet.

Soulful vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres kontakte os på support@soulful.dk, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på support@soulful.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.