Betaling
Soulful modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. (Hvis du beder om at pakken skal sendes mere end 7 dage efter bestilling, trækkes pengene efter 7 dage.)

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Soulful bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering
Jeg er en lille enkeltmandsvirksomhed, og står ene kvinde for både at pakke jeres vidunderlige ordre, oprette nye produkter, kundeservice, økonomi, SoMe og alt det andet som ligger bag en virksomhed. Normalt kan jeg få din pakke afsted indenfor 2-5 arbejdsdage, men der kan i perioder forekomme længere leveringstid på op til 7 dage.

Har du bestilt en pakke hvor der desværre har været en fejl i lagerstyringen, og et af dine produkter ikke er på lager, sender jeg din pakke afsted uden og trækker det mindre beløb, og giver dig herefter besked på mail.


Vi sender altid med DAO eller GLS, hvor du kan vælge hjemmelevering eller levering til en pakkeshop. GLS bruges primært til de store, tunge pakker, som vejer over 3 kg. men ønsker du GLS, så skriv endelig en mail på kontakt@soulful.dk.

Jeg har valgt at støtte en lille kiosk i mit lokalmiljø, og derfor bliver alle ordrer afleveret her og sendt videre. Det betyder dog også, at det ikke altid er alle pakker som bliver sendt afsted på dagen hvor jeg leverer dem. I perioder med travlhed kan det forekomme, at pakken først bliver scannet ind dagen efter, eller når pakken ankommer til pakkecentralen.

Hjemmelevering?
Du kan vælge hjemmelevering eller levering til en pakkeshop, men har også muligheden for at afhente din ordre i Esbjerg Centrum. Skriv en mail hvis du ønsker dette på kontakt@soulful.dk.

Vælger du hjemmelevering vil din porto blive refunderet.

Specifik pakkeshop?
Jeg har desværre ikke mulighed for automatisk selv at lade dig vælge din pakkeshop, men har du én som du foretrækker, så skal du skrive en mail med ordre nr. og hvilken pakkeshop den skal sendes til.


Retur
Du har 14 dages retur på fysiske produkter. 
Ved retur er det kundens ansvar at pakke varen forsvarligt ind. Hvis varen modtages retur i defekt stand gives der ikke penge retur.

Kunden betaler for returfragt, og returpakker skal sendes til nedenstående adresse og ikke til pakkeshop.

Skal du sende en pakke retur, bedes den sendes til:

Soulful v. Ditte Kreuz
Kirkegade 185
6700 Esbjerg

Husk at inkludere ordrenummer i pakken.

OBS! Når jeg modtager pakken retur kan der gå op til 7 dage før den blevet behandlet. Er du i tvivl, så er du velkommen til at skrive en mail på kontakt@soulful.dk.

Reklamation
Ved ødelagte produkter, eller produkter som har fejl eller mangler skal du kontakte os på kontakt@soulful.dk - så finder vi ud af det i fællesskab.

 

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet.

Soulful vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres kontakte os på kontakt@soulful.dk, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på kontakt@soulful.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.