Brug for hjælp?
FAQ - Ofte stillede spørgsmål
Din ordre
Hvis der mod forventning skulle være skader eller fejl i din ordre, bedes du sende os en mail til support@soulful.dk med billeder af indholdet samt dit ordrenummer. Så finder vi en løsning.
Hvis du har ønsker til former, farver eller lignende til din ordre, er du meget velkommen til at skrive det som note til din ordre eller til os på mail: support@soulful.dk
Når du har købt et af vores spændende online kurser, skal du gå til kursusportalen på vores hjemmeside, eller tryk på linket finder du her, og følg nedenstående guide:
- Log ind eller opret en bruger med samme e-mail som du har købt kurset med
- Når du har oprettet en bruger vil du modtage en mail. Følg instruktionerne i mailen for at aktivere din konto
- Når du har aktiveret din konto kan du tilgå kurset ved at trykke på "Kursusportal", hvor du finder alt dit købte materiale
Hvis du mod forventning oplever problemer, er du velkommen til at kontakte os på support@soulful.dk.
Fragt & Levering
Ved betaling af dit køb, kan du under 'levering' vælge 'afhentning i showroom'. Du får besked på mail, så snart din ordre er klar til afhentning, hvorefter den kan afhentes alle hverdage mellem kl. 9 og 14:00, på adressen Sædding Ringvej 2, 6710 Esbjerg V.
Vi har typisk din ordre klar til afhentning indenfor 2 timer i vores åbningstid.
Vi sender alle pakker i Danmark med GLS og DARO
GLS Levering til pakkeshop: 39 kr.
GLS Levering med omdeling: 59 kr.
DAO Levering til pakkeshop: 35 kr.
GLS Levering med omdeling: 39 kr.
Ved køb over 799 kr. er fragten til pakkeshop gratis.
Skal pakken sendes til udlandet, kan du finde en vejledende pris ved betaling. Vejer pakken over 1 kg. vil vi kontakte dig ang. fragtprisen.
Hvis en pakke ikke bliver afhentet hos pakkeshoppen eller ikke kan leveres på grund af fejlinformationer fra kundens side, forbeholder vi os retten til at opkræve et gebyr på 50 kr. for at dække de ekstra omkostninger til returforsendelse, som Soulful har i den forbindelse. Dette gælder også, hvis du ikke har modtaget advisering. Det er dit eget ansvar at holde øje med trackingnummer og at få hentet ordren i rette tid.
Ønsker du at få pakken gensendt, koster dette 39 kr. for pakkeshop / 59 kr. for omdeling til privat samt 50 kr. for dækning af den ekstra forsendelsespris.
Vi sender altid din pakke afsted indenfor 1-4 arbejdsdage, men i perioder med travlhed som fx. til jul, kan leveringstiden forlænges op til 5 hverdage.
Vores typiske leveringstid er dog 1-2 hverdage, hvilket vi er super stolte af!
Har du været ude i sidste øjeblik med at købe en gave, er du meget velkommen til at kontakte os på mail, så skal vi nok få sendt din ordre hurtigt afsted.
Nej, vi tjekker altid, om du har lavet flere ordrer, så vi kan sende dem sammen. Vi refunderer naturligvis den ekstra fragt, du må have betalt.
Det gør vi, under betaling kan du se en vejledende pris på, hvad det vil koste at få sendt din ordre til udlandet.
Obs. Vejer pakken over 1 kg. vil vi kontakte dig på mail ang. fragtprisen.
Vi pakker alle vores ordrer med kærlighed og god energi.
Når vi sender din pakke så pakker vi den ind i papir som er FSC certificeret, eller genanvender det papir eller plast som vi selv har fået tilsendt krystallerne i. Vi kan også finde på at genanvende en kasse som ellers har været brugt et par gange, og måske ikke er en fryd for øjet. Det er heldigvis indholdet der tæller.
Vi går meget op i at ethvert lille hensyn tæller - for vores alle sammens og klimaets skyld.
Retur
Hvis du fortryder dit køb, kan du returnere din ordre sammen med ordrenummeret til os. Husk at pakke varerne forsvarligt, så de er intakte, når de når frem. Vi modtager ikke returnerede varer, der er beskadigede.
Send din returpakke med omdeling til vores showroom på følgende adresse:
Soulful ApS
Sædding Ringvej 2
6710 Esbjerg V
Danmark
Vær opmærksom på, at DAO ikke leverer til erhvervsadresser, men i stedet omdirigerer pakker til pakkeshops. Det er dit ansvar at sikre, at pakken bliver leveret korrekt, da vi ikke afhenter pakker fra pakkeshops.
Når vi har modtaget din returordre, vil der være op til 7 dages behandlingstid.
Gaver
Hvis din ordre inkluderede en gratis gave som en del af en kampagne, ved køb over et bestemt beløb eller lignende, skal gaven returneres sammen med din ordre, hvis du ønsker at gøre brug af din returret. Hvis gaven ikke returneres, forbeholder vi os retten til at tilbageholde 50 % af ordrens værdi ved tilbagebetalingen
For pakker, som ikke afhentes hos pakkeshoppen eller ikke kan leveres pga. forkerte leveringsoplysninger fra kunden, forbeholder vi os retten til at debitere 50kr. for dækning af den ekstra returforsendelsespris som Soulful betaler for dette.
Ønskes pakken gensendt, koster dette 39 kr. for pakkeshop eller 59 kr. for omdeling til privat samt 50kr. for dækning af den ekstra forsendelsespris.
Vær opmærksom: Det er dit ansvar at holde øje med dit trackingnummer og sikre, at du får afhentet din pakke til tiden. Hvis du mod forventning ikke har hørt fra GLS inden for 2 dage efter, at din pakke er sendt, er du altid velkommen til at kontakte os på support@soulful.dk, så vil vi hjælpe dig med at finde ud af, hvor langt din pakke er.
Andre spørgsmål
For at sikre, at vi kan give dig den bedste oplevelse, har vi valgt at tilbyde besøg kun efter forudgående booking. Det betyder, at vi kan fokusere fuldt ud på dig, når du er her. Vi vil hjertens gerne vise vores smukke krystalunivers frem, og ved også at det betyder meget at få lov til at mærke krystallerne og energierne i virkeligheden.
Vi har valgt at åbne butikken 4 dage om ugen i et begrænset tidsrum, så vi kan passe godt på dig og samtidig opretholde den service og de leveringstider på webshoppen, som vi er stolte af.
Vær opmærksom på, at vi ikke har åbent i weekenderne eller udenfor de tider, der er angivet i vores bookingsystem.
Er du under 16 år, er det nødvendigt at have en voksen med til dit besøg.
Betaling på stedet
Når du besøger os og ønsker at gøre et køb, beregner vi dit samlede beløb og sender dig et betalingslink via mail. Det betyder, at du får en kvittering med det samme. Husk derfor at have din telefon med, så du nemt kan betale, hvis du finder noget, du gerne vil have med hjem. Vi tager ikke imod kontanter.
Kommer I flere, må du gerne skrive det i kommentarfeltet, når du booker, så vi kan være klar til at tage godt imod jer.
Vores adresse:
Sædding Ringvej 2, 6710 Esbjerg V
Der er gratis parkering lige foran døren, så du kan komme nemt og bekvemt.
Vi glæder os til at møde dig og vise dig vores fantastiske krystalverden!
Book tid til dit besøg her.
Det kan du tro, gavekort til Soulful.dk kan købes her.
Du vil modtage gavekortet på mail inden for et par timer efter købet - vær opmærksom på at mailen godt kan gemme sig i din spammappe/uønsket post
Du er mere end velkommen til at skrive til os på support@soulful.dk
Fik du ikke svar på dit spørgsmål?