Levering
Normalt går der mellem 2-5 arbejdsdage fra du lægger din bestilling til du har den i hænderne, men der kan i perioder forekomme længere leveringstid på op til 7 dage. 

Har du bestilt en pakke hvor der desværre har været en fejl i lagerstyringen, får du besked på mail herom hurtigst muligt.

Vi sender altid med GLS, hvor du kan vælge hjemmelevering eller levering til en pakkeshop.


Afhentning i Esbjerg?
I øjeblikket er det ikke muligt at afhente din ordre hos os i Esbjerg, men vi håber det snart bliver muligt igen.

Specifik pakkeshop?
Jeg har desværre ikke mulighed for automatisk selv at lade dig vælge din pakkeshop, men har du én som du foretrækker, så skal du skrive en mail med ordre nr. og hvilken pakkeshop den skal sendes til.

I travle perioder kan det forekomme at pakkeshops er fyldte og ikke tager imod flere pakker. De vil da blive sendt til den nærmeste ledig. Vi gør vores allerbedste for at få den så tæt på dig som muligt.

GLS vælger automatisk hvilken pakkeshop som ligger nærmest dig.

Har du ønsket en pakkeshop som af forskellige årsager ikke har haft mulighed for at tage imod din pakke refunderer vi desværre ikke portoen, men håber på din forståelse for at det i travle perioder kan være en nødvendighed.


Retur
Du har 14 dages retur på fysiske produkter. 
Ved retur er det kundens ansvar at pakke varen forsvarligt ind. Hvis varen modtages retur i defekt stand gives der ikke penge retur.

Kunden betaler for returfragt, og returpakker skal sendes til nedenstående adresse og ikke til pakkeshop.

Skal du sende en pakke retur, bedes den sendes til:

Soulful ApS
Att. Ditte Kristensen
Englandsgade 11, Stuen
6700 Esbjerg

Husk at inkludere ordrenummer i pakken.

OBS! Når vi modtager pakken retur kan der gå op til 7 dage før den blevet behandlet. Er du i tvivl, så er du velkommen til at skrive en mail på support@soulful.dk.

Reklamation
Ved ødelagte produkter, eller produkter som har fejl eller mangler skal du kontakte os på support@soulful.dk - så finder vi ud af det i fællesskab.

Taber du en sten, bruger den under meditation eller andet arbejde og den her går i stykker er det ikke at betegne som reklamation, og vi tager den da ikke retur.

Forskellige nuancer og former på uspecificerede varer er ikke at betegne som en reklamation. Vi handler naturprodukter, og en del af deres charme er deres forskelligartethed. Har du ønsker til størrelse, farve eller form er du velkommen til at skrive det i en mail til support@soulful.dk eller som en ordrekommentar. Vi vil gøre vores bedste for at opfylde dine ønsker.