Spring til indhold

Eksklusivt Pyrit drop ✨ i aften kl. 19:00

Kurv

Din indkøbskurv er tom

Fragt og Levering

Levering
Normalt får vi din pakke afsted indenfor 2-4 arbejdsdage, men der kan i travle perioder forekomme længere leveringstid på op til 7 hverdage.

Har du bestilt en pakke hvor der desværre har været en fejl i lagerstyringen, og et af dine produkter ikke er på lager giver dig besked på mail.

Vi sender altid indenrigs med GLS, hvor du kan vælge hjemmelevering eller levering til en pakkeshop. Har du spørgsmål eller ønsker til levering, så kontakt os på support@soulful.dk.

En pakkeshop kan i travle perioder være fyldt, hvilket kan betyde, at din pakke bliver leveret til anden pakkeshop. Her fralægger vi os ansvaret, og håber på din forståelse.

Fragtpriser:
GLS Pakkeshop - 39,- kr
GLS Hjemmelevering - 59,- kr

Gratis levering til pakkeshop på ordrer over 799,- kr

 

Udland
Priser på fragt til Grønland er vejledende, og har du bestilt varer for over 1 kg. vil vi kontakte dig efterfølgende på mail angående fragtprisen. 

 

Reklamation og retur

Ved ødelagte produkter, eller produkter som har fejl eller mangler skal du kontakte os på support@soulful.dk - så finder vi ud af det i fællesskab.

Taber du en sten, bruger den under meditation eller andet arbejde og den her går i stykker er det ikke at betegne som reklamation, og vi tager den da ikke retur. Vær opmærksom på, at nogle krystaller skifter farver og er meget sarte overfor direkte sollys og/eller fugt. Er din krystal udsat for dette, vil det heller ikke være at betragte som en reklamation.

Forskellige nuancer og former på uspecificerede varer er ikke at betegne som en reklamation. Vi handler naturprodukter, og en del af deres charme er deres forskelligartethed. Har du ønsker til størrelse, farve eller form er du velkommen til at skrive det i en mail til support@soulful.dk eller som en ordrekommentar. Vi vil gøre vores bedste for at opfylde dine ønsker.

Har du fortrudt et køb? I så fald kan du sende din ordre retur inkl. ordrenummer til hos. Husk at pakke det forsvarligt ind, så den er intakt når den når frem til os. Vi modtager ikke ødelagte returprodukter.

Når du sende retur, skal du sende med omdeling til vores showroom: 

Soulful ApS
Sædding Ringvej 2
6710 Esbjerg V
DK

Vær opmærksom på at DAO ikke leverer til erhvervsadresser, men i stedet omdirigerer til pakkeshops. Det er dit ansvar at pakken bliver leveret korrekt, og vi afhenter ikke pakker ved pakkeshops.

Når vi modtager din ordre retur er der op til 7 dages behandlingstid - er du i tvivl om noget er du mere end velkommen til at kontakte os på support@soulful.dk.


Ikke afhentede pakker i pakkeshop 
For pakker, som ikke afhentes hos pakkeshoppen eller ikke kan leveres pga. forkerte leveringsoplysninger fra kunden, forbeholder vi os retten til at debitere 50kr. for dækning af den ekstra returforsendelsespris som Soulful betaler for dette.

Ønskes pakken gensendt, koster dette 39 kr. for pakkeshop / 59 kr. for omdeling til privat samt 50kr. for dækning af den ekstra forsendelsespris.